August 04, 2015

Published August 04, 2015 by Ad-Vinylrecords with 0 comment

Peter Koelewijn - Het Beste In Mij Is Niet Goed Genoeg Voor Jou (1977)













Artist:  Peter Koelewijn
Title:  Het Beste In Mij Is Niet Goed Genoeg Voor Jou
Release: 1977
Format:  LP
Label:  Philips Records
Catalog#  6413100

Peter Cornelis Koelewijn (Eindhoven, 29 december 1940) is een Nederlands zanger, producent en radio-dj. Vanaf de jaren zestig heeft hij regelmatig hits gescoord, als uitvoerend artiest en als producent van het uitvoerend werk van andere artiesten.
In 1977 bracht hij zijn veelgeprezen solo-album “Het Beste In Mij Is Niet Goed Genoeg Voor Jou” uit, waarop hij voor het eerst sterk persoonlijke liedjes had gezet.
De hiervan getrokken eerste single “Je Wordt Ouder Papa” wordt een hit en de plaat ontvangt zowel een Edison als een Gouden Harp. Het ander bekende nummer is “KL204 (Als Ik God Was).


Side one
1.  Dan Een Mooie Huid Alleen  (7:05)  
2.  KL 204 (Als Ik God Was)  (5:04)  
3.  Zie Je  (4:24)  
4.  Je Wordt Ouder Pappa  (4:20)  
5.  Is Dit Alles (5:35) 

Side two
1.  Ik Kan Je Missen  (6:57)  
2.  Hotel Faro (De Eenzame Drinker En De Ijskoude Dame)  (4:25)  
3.  Ik Denk Dat Ik Niet Lang Meer Te Leven Heb  (6:28)  
4.  Het Beste In Mij, Is Niet Goed Genoeg Voor Jou   (7:35)

http://www.ad-vinylrecords.com/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&category_id=3&product_id=2048
      edit

0 reacties:

Post a Comment